2010-08-27

natten från helvetet

Godmorgon....
Vilket underbart väder att vakna till.
Tråkigt bara att varken huvudet el kroppen e med på det :(
Haft en helvetes natt. Varje gång jag hållt på att somna in så kändes det som
jag blev helt paralyserad och inte kunde röra mig.
Har ingen aning om vad det kan vara men händer lite då och då, och det är riktigt obehagligt.
tillslut somna jag men då vart kl 3. Vakna upp igen vid 7. Snurrig som fan.
Tog min nya medicin och försökte somna om. Funkade inte så blev att ta ett bad istället för att varva ner.
Sen kicka den in. Wooohoo jävlar va motorik och tankar blev sega. Men jag kunde åtminstonde få
någon timmes sömn till.
Nu sitter jag ute och njuter av min chai och lyssnar på allt ljud runtom mig.
Ska leka lite på Fb innan jag tar tag i dagen .

peace out

//Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar