2010-08-26

Avskrivning

Livet har sina upp och nedförs backar…
Just nu känns det som jag går upp för en oändligt brant backe och den vill fan inte ta slut
och jag har världens motvind.
Men livet ska inte vara en dans på rosor. Alla motgångar gör en bara starkare.
Så man ska aldrig någonsin sluta kämpa..
Jag har en person i mitt liv el ja jag vet inte riktigt var personen befinner sig.
Vi kan helt enkelt inte komma överens och det är så jävla jobbigt,
För trots allt och den smärta jag känt så kan jag inte sluta bry mig.
Men antar jag måste, ganska tydligt att jag inte är en vän.
So i just have to let it go….

I vilket fall så känner jag mig starkare på en plan.
Men samtidigt totalt havererad på en annan.
Alla dessa konstiga känslor jag inte kan kontrollera inombors.
Känns som om jag håller på att slitas i stycken.
Fick träffa en ny läkare idag. Han lyssnade verkligen och förstod att det inte
var antidepresiv medicin jag behövde. Så ska börja med den nya medicinen imorgon.
Hoppas verkligen att den hjälper mig bli stabilare och minskar mina ångest attacker.

Det enda negativa är att han vill att jag ska vänta med att flytta ner till skåne tills vi ser hur pass den verkar på mig. Men antar att han har rätt.
Rädd att det inte kommer bli samma när jag flyttar. Men det får jag ta då.

Må gott och lev väl

Peace out
// Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar