2010-08-31

Kli Kli Kli…

AAAAAAAAAaaaaaaaaaa tror jag blir galen. Färgade håret igår , trots att jag sklle låta bli och låta min vanliga hårfärg växa ut. Men kunde inte låta bli som vanligt. Tänkte om jag tar toning istället för vanlig permanet färg så blir det inte som det brukar. Det vill säga ett jävla kliande I några dagar/veckor efter. El hur kliar satan ändån. Så jag säger som jag alltid säger när detta händer

Nu jävlar ska jag låta det växa ut….
Saken är den att jag färgar det svart och min vanliga hårfärg är mellanblond typ. Så det ser ju förjävligt ut med utväxten och när halva håret e ljust och andra halvan svart…. Men ska verkligen försöka låta bli, för det kan fan inte va bra för mitt stackars huvud med allt detta kliande.

Idag fyller min underbara dotter 12 år. Och att hon är hoss sin pappa och inte mig på denna dagen frambringar en enorm ångest I mig. Brukar alltid väcka henne med sång, macka och varm oboy. Det är våran lilla tradition. Men ibland får man bita ihop och låta saker vara som dom är. Hoppas att hon får en underbar dag I vart fall. <3

Själv ska jag krypa ner under täcket igen och ta igen den sömnen jag missade inatt. Ögonen går I kors på mig. Sen blir det lång promenad med hunden och en titt förbi solariet.

Peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar