2009-01-28

Då va man där igen


*My brothers name is elroy
Everybody loves Elroy*

Varför är det så att man sätter sig vid datorn bara för man inte kan somna?
Man vet ju själv att helt plötsligt har man hundra saker man vill kolla upp, musik el filmer att ladda ner.
Sen när man börjar bli sådar lagom trött fortsätter man ändå framför datorn.
Och när man blir riktigt trött sätter man tändstickor i ögonen för att hålla dom uppe.
För nä man kan ju inte fixa allt som man vill ladda ner eller spana in sidor danefter.
Det måste göras just i den stunden du nästan storknar av sömn för vem vet imorgon kanske man glöm vad det var och då går man och grubblar och retar sig.
Och vips när du väl bestämt dig för att nä nu e det dags för sängen så är man så övertrött att man inte kan somna och vad gör man då.
Upprepar proceduren.
Och vad händer jo man blir väldigt förvirrad kan jag säga er. Se bara på mig.
Detta hände mig förra året när jag va inne i min älskade sömnlöshet
Jag somna vid 5 på morgonen och vakna upp vid 6, natten innan hade jag inte fått någon sömn alls.
I vilket fall så skulle jag gå in i duschen. Kom på att jag glömt handuk.
Går ut för att hämta en står och tittar på min bokhylla en bra stund låter ögonen vandra uppifrån och ner.
En tanke dyker upp i huvudet att *fan va konstigt hur kan handdukarna vara slut jag tvättade ju igår*
Då går det upp för mig att jag står i storarummet och letar efter handdukar i min bokhylla.
Ojojoj tänkte jag detta är knas
så nu har jag börjat fatta att sömn faktiskt är jävligt viktigt om man inte vill bli så förvirrad som man blir på det kemiska skitet.
Nä det är bättre att vara hög på livet istället bara massa problem annars.
Tacka vet jag riktigt härlig frisk luft.
Att andas in djupa andetag mmm
Lovar det är som att springa barfota på mintgröna moln med en stänk av rosa. och känna att snart är du framme vid cociovattenfallet, där näcken spelar rammstein på blockflöjt.
och Ankorna har orgier med humlor. och fredspipan vandrar mellan syrsorna.

Göra ett nytt försök denna gången med ett svanhopp ner i sängen. va e kl 06:10 okaj.
peace out
//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar