2012-11-09

Det är inte alltid så lätt att bara leva!

Skrev i förra inlägget att livet leker igen.
Men allting har ju ett pris känns det som.
Visst jag har kommit igång och jobbar och mår bättre än på länge.
Men jag är också utarbetad och vaknar varje dag , om jag haft turen att sova under natten, och känner mig sjukig.
Har 3 jobb men får det inte att gå runt ändå då det är timmanställning.
Så oron över hur jag ska få ihop det till hyran och övriga räkningar samt kunna leva är ständigt över mig nu.
Har inte varit ledig sen jag börja jobba i sommras.
Har jag inte varit på jobb så måste man vara hemma omkring ifall man skulle bli inringd. Och det är inte att vara ledig.
Hade behövt 1-2 v semester. Men det har jag inte råd med.
Sömnproblemen har ju kommit tillbaka igen. Och med dom så följer känsligheten och ångest attackerna kommer lättare fram.

Ibland när jag är på jobb så kommer en obehaglig känsla över mig. Känns som benen ska vika sig under mig och jag mår illa och har svårt att få luft.
Det är svårt att koncentrera sig på sitt jobb då och ännu svårare att ge mina kunder en bra service , då att prata med dom triggar igång det igen.
Och det är ganska svårt när jag jobbar som bartender.
Jag måste vara trevlig och kommunicera med människorna där.
Jag hoppas detta med kommer släppa.

Jag har svårt för att vara hemma, är inte ofta jag kan njuta av tystnaden och bara ligga o slappa framför tv:n
Mitt huvud och jag kommer inte riktigt överens i tystnaden. Får en väldigt obehaglig känsla i kroppen och en känsla av meningslöshet.
Vet inte om det beror på den ständig jakten på pengar och att jag inte riktigt kommit till rätta i nya lägenheten att det har en bidragande effekt.
Eller att jag är kvar på samma ställe. Vill ju ta mitt körkort och sen dra utomlands en sväng för att bara vara ett tag.
Kunna njuta av livet.

Jag vet inte.
Vet bara att jag inte kan fortsätta såhär. För då kommer jag bli sjuk igen. Känner hur det är på väg att eskalera igen i kroppen.

Pece out

Flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar