2010-10-19

Är dags för dig att fucka off från mitt liv...


Du snackar om lojalitet och respekt, men vet fan inte vad dom orden innebär.
Du sa att jag var den lojalaste du mött i tjejväg.
Då visar man väl det tillbaka. Är det inte så det funkar i din värd.
Istället pissar du där du sover. Men det e lugnt.
Är din förlust.
Du är inte värd mina tårar.
Och som en väldigt klok människa sa en gång man gråter inte över spild mjölk.
Det du inte räkna med  är att jag fann en vän istället för en ovän.
Så det tackar jag dig för.

L Sättet våra vägar möttes på var kanske inte den bästa ;)
Men både du och jag blev matade med lögner så inte fan kunde vi klandra varandra.
Av en slump maila jag till dig pga av olika mail jag fått och trodde det var du som skickat.
Du frågar om han är där och sen mitt nummer.
Haha när du ringer och berättar om er två och jag har honom framför mig
Satan vad jag blev förbannad  och  ut åkte han .
haha
Ja shit, mycket ska man va med om.
but he got busteeeeeed


Denna flippz trampar ingen på

peace out

//flippz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar